Házirend / Hellopay / ÁSZF

Az Automobil és Tuning Show-ra - továbbiakban: rendezvény - történő jegyvásárlással és belépéssel minden látogató magára nézve kötelező jelleggel elfogadja az alábbi szabályokat és feltételeket.


COVID19 biztonsági szabályok és házirend

Az Automobil és Tuning Show 2025 a mindenkori (a rendezvény időpontjában érvényes) járványügyi, egészségügyi protokoll betartásával kerül megrendezésre. A rendezvényre aktuálisan érvényben lévő szabályozásokat, folyamatosan frissítve mindig ezen az oldalon találod meg. Kérjük, csak abban az esetben vásárolj belépőjegyet, amennyiben a rendezvényre történő belépéskor az alábbiakban előírt dokumentumokkal rendelkezni fogsz, illetve az egyes szabályozásokat magadra nézve kötelezően betartod! Ezek hiányában, illetve a dokumentumok érvényességi idejük lejárta esetén a szervező megtagadja a rendezvényre történő belépést és kizárja a jegy, termék, szolgáltatás visszatérítését.
 

COVID19 látogatókra vonatkozó szabályok (utoljára frissítve: 2022. március 7.)

  • A jelenleg hatályos jogszabályok értelmében a rendezvényre történő belépés mindenki számára nyitott, koronavírus elleni védettség igazolására alkalmas igazolvány NEM SZÜKSÉGES hozzá.
  • A maszkviselés szabályaira, az oltottság/védettség igazolására tekintettel annak gyakori jogszabályi változására a mindenkor hatályos jogszabályi szabályok rendelkezései az irányadóak, különös tekintettel a veszélyhelyzet idején alkalmazandó védelmi intézkedések második üteméről 484/2020. (XI. 10.) Korm. rendeletre.
  • Amennyiben lehetséges, minden látogatónk számára javasoljuk a belépőjegyek online megvásárlását.

Fontos, hogy házirendünk mindig az aktuális állapotokat mutatja, bármilyen változás történne a járványügyi helyeztet illetően, szigorúan figyelembe fogjuk venni a fenti szervek, a releváns állami és központi hatóságok iránymutatását, és minden általuk javasolt intézkedést követni fogunk. Friss információ a magyarországi járványügyi helyzettel kapcsolatosan ezen az oldalon érhető el


Általános házirendi pontok

  • A rendezvényen minden látogató saját felelősségére vesz részt. A jegy ára a látogató élet- és balesetbiztosítását is tartalmazza, kérjük tartsd magadnál a látogatás ideje alatt. Baleset esetén értesítendő: 06 1/263-6101.
  • A rendezvény minden látogatója köteles a szervezők, valamint a rendezvény biztonsági szolgálatának utasításait követni.
  • A rendezvény látogatóktól elzárt területeit a szervezők kordonokkal, kerítésekkel, falakkal határolják el. A határoló elemeket átlépni, átmászni, ezeken belül tartózkodni a rendezvény teljes időtartama alatt tilos, kivéve a szervezők, vagy a biztonsági szolgálat engedélyével.
  • A rendezvényen kiállított járműveket és exponátumokat a kiállítók kordonnal határolják el. A kordonon belül kizárólag kiállítói jeggyel, a stand tulajdonosának engedélyével lehetséges tartózkodni, a kordonokat átlépni, rángatni, mozgatni tilos.
  • A kiállított járművekhez hozzáérni, azokba beülni - amennyiben erre külön tábla nem hívja fel a figyelmet - kizárólag a stand, illetve a jármű tulajdonosának engedélyével lehetséges. Kérjük minden esetben kérdezz, mert ha valamiben kárt teszel, a felelősség Téged fog terhelni érte!
  • A rendezvény teljes területén - kiemelten: "A" pavilon teljes területe, "A" pavilon Nagyszínpad területe, "S" sátor (hangnyomásmérés), "S" sátor előtti kültér, "A" pavilon parkoló (Drifted Aréna), Off-Road pálya - a látogatókat hirtelen erős fény- és hanghatások érhetik, főként a showműsorok közben. Fülvédő viselése - főleg kisebbeknek - ajánlott, a felsorolt hatásokra érzékenyek számára ezek a területek kerülendők.
  • A megvásárolt jegyek mindegyike egyszeri belépésére jogosít, mellyel minden egyidejű rendezvény megtekinthető. Amennyiben a látogató kilép a rendezvény területéről, a belépőjegy érvényét veszíti. A megvásárolható belépőjegyek mindegyike napijegy, amely kizárólag az egyik, szabadon választott napon használható fel.
  • A belépőjegyek készpénzzel, OTP SZÉP kártyával (szabadidő zsebből) és bankkártyával megvásárolhatók. A belépőjegyek nem válthatók vissza.
  • A rendezvényen bármilyen jellegű reklámtevékenység (szórólapozás, molinózás, árusítás stb) kizárólag a szervezők előzetes írásos engedélyével lehetséges, a rendezvény teljes területén, beleértve a parkolókat is. Az ezt megszegő magánszemélyek és vállalkozások részére a szervező jogosult az adott hirdetési szolgáltatás listaárát kiszámlázni.
  • A rendezvényre fényképezőgép és kamerát behozható, videó- és fényképfelvételek magáncélra korlátozás nélkül készíthetők. TV-stábok, forgatócsoportok részére sajtó akkreditáció kérhető.
  • A rendezvény területére drón nem hozható be, használata sem a külső, sem a belső területeken nem engedélyezett.
  • A jegy megvásárlásával elfogadod, hogy a rendezvényen fotók és videófelvételek készülhetnek rólad, melyek később a médiában felhasználhatók. A felvételekkel kapcsolatban semmilyen igénnyel nem léphetsz fel sem a szervezők, sem a felvételeket készítő médiumok felé.
  • A rendezvény területére kutyát vagy bármilyen más háziállatot behozni szigorúan tilos.
  • A rendezvényen csak józan állapotban szabad részt venni. A kulturálatlan magatartást tanúsító személyeket a biztonsági szolgálat a rendezvény helyszínéről eltávolítja. Ez esetben a belépőjegy árát a szervező nem köteles visszatéríteni.
  • A rendezvényre biztonsági szempontból veszélyesnek ítélt tárgyak bevitelét a biztonsági szolgált megakadályozhatja. (2005. évi CXXXIII. törvény)
  • A rendezvényre 14 éven aluli látogatók csak felnőtt korú kísérővel együtt léphetnek be.
  • Súlyosan fogyatékos vagy látássérült látogatók a rendezvényre csak kísérővel léphetnek be, akik teljes felelősséget vállalnak a fogyatékkal élő, vagy látássérült személyekért.
  • A rendezvényre belépő látogatók tudomásul veszik, hogy a rendezvény egyes programjain - pl.: Drift Taxi, Off-Road Taxi - balesetveszélyes mutatványokban, saját felelősségre vesznek részt. Az ezekből eredő esetleges baleseti sérülésekért a szervező nem vállal felelősséget és ezen programokra a jeggyel automatikusan kötött élet- és balesetbiztosítás sem érvényes. 
  • A szervezők minden meghirdetett programra fenntartják a műsorváltoztatás jogát, az időpontok esetleges csúszásáért felelősséget nem vállalnak.
  • Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar, járvány vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a rendező hatókörén kívül esik, és amely következtében a szervező nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy a szervező nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt. A szervező továbbá ezen esetekre fenntartja a jogot a rendezvény dátumának módosítására, az eredeti dátumra megvásárolt jegyek ekkor automatikusan az új dátumra lesznek érvényesek.
  • A rendezvény teljes területén, kiemelten a pavilonok belső területét, SZIGORÚAN TILOS a dohányzás! Dohányozni csak a kijelölt dohányzóhelyeken lehetséges.
  • A rendezvény látogatói tudomásul veszik, hogy a rendezvény szabadtéri programjait az időjárás befolyásolhatja, erre való hivatkozással belépőjegyet a szervező nem vált vissza. 
  • A parkolókban hagyott járművekre és a járművekben hagyott értékekre a szervező nem vállal felelősséget. A parkolók csak a telítettség függvényében vehetők igénybe.
  • A belépőjegy hamisítás, vagy jegyüzérkedés hivatalból hatósági eljárást von maga után. A manipulált belépőket a biztonsági szolgálat azonnali hatállyal elkobozza.

Készpénzmentes fizetés HelloPay kártyával

2019. január 1-től a HUNGEXPO Budapest Vásárközpont rendezvényei készpénzmentessé váltak. Az eddig részben bevezetett HelloPay „Cashless rendszer” felhasználási területe kibővül, így a helyszínen a belépőjegyekért, valamint a területen lévő vendéglátóhelyeken készpénz helyett érintéses bankkártyával, vagy HelloPay kártyával fizethetnek a látogatók.

FIGYELEM! Ha a Hungexpo parkolóiban veszi igénybe a parkolási szolgálatatás, az AMTS alatt kizárólag készpénzzel tud fizetni.

A rendszer az AMTS esetében nem érinti a jegypénztárakat, melyeknél továbbra is lehetséges a belépőjegyek készpénzes megvásárlása. Jegyváltáskor - amennyiben készpénzben fizetsz - ha szükséged van rá, egyúttal meg tudod vásárolni és tetszőleges összeggel fel tudod tölteni a HelloPay kártyádat is. A büfékben, valamint a parkolásért csak bankkártyával vagy Hellopay kártyával tudsz fizetni. Amennyiben lefogy az egyenleged, a Hungexpo számos pontján felállított HelloPay bódékban töltheted újra a kártyád - segítségként lásd rendezvénytérképünket!

A rendszer nem érinti az AMTS kiállítóit sem, akiknél továbbra is lehetséges a készpénzes fizetés. Emellett ugyanakkor már több kiállítónknál lehetséges a Paypass bankkártyás, valamint HelloPay kártyás fizetés is, erről közvetlenül kiállítóinknál érdeklődhetsz.
 

Készpénzmentes fizetés a Hungexpo vendéglátó- és parkolóegységeiben

  1. A Nemzetközi Automobil és Tuning Show rendezvénynek helyszínt adó Hungexpo Vásárközpont vendéglátó egységeiben készpénz használata semmilyen esetben sem megengedett.
  2. A Látogatók az étel/ital fogyasztásaikat HelloPay® kártyával és egy érintéses bankkártyával tudják kiegyenlíteni.
  3. A HelloPay kártyát az egyes feltöltőpontokon 500 Ft letéti díj ellenében van lehetőségük átvenni. A letéti díj összege az első feltöltésből kerül levonásra. A kártya egyenlege a rendezvény helyszínén, a rendezvény nyitvatartási ideje alatt, a megjelölt pont(ok)on váltható vissza. Annak a felhasználónak, aki a rendezvény ideje alatt kártyáját nem váltotta vissza, lehetősége van, hogy egyenlegét a kártya utolsó tranzakcióját követő 180 napon belül visszaváltsa a HelloPay Visszaváltó pontban (1051 Budapest, Vörösmarty tér 5. h-v: 8-20) , vagy a rendezvényt követően a HelloPay® elfogadóhelyek bármelyikén levásárolja (bővebb információ a www.hellopay.hu oldalon). A rendezvény zárását követően a kártya visszaváltására nincs lehetősége, részére az 500.- Ft kártyahasználati díj nem jár vissza, de a kártyát az egyéb elfogadóhelyeken tudja tovább használni. Az a felhasználó, aki kártyáját a rendezvényen regisztrálta, a kártya használati díját az adott rendezvényen a feltöltőpontokon visszaváltani már szintén nem tudja. A rendezvényen regisztrált kártyák egyenlegének visszaváltására azonban továbbra is lehetősége van a felhasználónak az adott rendezvény pontjain, valamint 180 napon belül a HelloPay Visszaváltó pontban. Az a felhasználó, aki a rendezvényen a kártyát nem regisztrálja, annak egyenlegét a rendezvény végéig visszaválthatja, és ha a kártyát sérülésmentesen visszaadja, akkor részére az 500.- Ft visszajár.
  4. Ha a felhasználó elveszíti a kártyáját, vagy az olyan módon megrongálódik, hogy nem tudja tovább használni, lehetősége van új kártyát igényelni. Az új kártya az 500.- Ft-os kártyahasználati díj ellenében igényelhető. Amennyiben a felhasználó nem regisztrált, a régi kártyáját letiltani nem lehet. Az új kártyához tartozó egyenlegre a régi kártya egyenlege csak és kizárólag abban az esetben átvihető, ha régi kártyát regisztrálták a www.hellopay.hu weboldalon, és letiltották.
  5. A letiltott kártyán, a letiltás pillanatát követően, a megmaradt egyenleget lehet az új kártyára átvinni. Az egyenlegátvezetés a Helpdesk ponton történik. Az egyenleg átvezetésekor az átvezetést kérő felhasználó személyazonosságának igazolására köteles (személyi igazolvány, útlevél felmutatásával) és hozzájárul ahhoz, hogy személyi adatait (név, lakcím, személyi igazolvány-, vagy útlevélszám, telefonszám) rögzítsék. Az így felvett adatok feldolgozására nem kerül sor, azok kezelése a vonatkozó törvényi szabályozásoknak megfelelően történik.
  6. Megrongálódott kártya esetén a régi, sérült kártya bemutatása is szükséges az új kártya igényléséhez.
  7. Bankkártyás feltöltés esetén a feltöltési díj 2 %.
  8. További információkat és hasznos tudnivalók a rendezvény alatti készpénzmentes fizetésről itt találhatsz!
     

Kérdések és válaszok a HelloPay kártya használatával kapcsolatban

A kártyát a HUNGEXPO I-es és III-as fogadócsarnokaiban, a pénztárakban, valamint a feltöltő pontokban válthatja ki letéti díj ellenében.
A HelloPay kártya kiváltása 500 Ft letéti díj ellenében lehetséges. A letéti díj összege az első feltöltésből kerül levonásra. Amennyiben a rendezvény végén a kártyát sérülésmentesen visszaváltja az 500 Ft letéti díjat készpénzben visszakapja.
A HelloPay kártya feltöltésénél mindenképpen figyelembe kell venni, hogy a HUNGEXPO területén parkolt-e. Amennyiben igen, a 2500 Ft parkolási díjat is előre fel kell tölteni a kártyára, amelyet a távozáskor vonnak le. A parkolási díjon felül az étkezések költségeivel érdemes még számolni.
Amennyiben a kártyán lévő összeg elfogyott, a kártyát újra feltöltheti a vásárterületeken kihelyezett feltöltőpontokon: az I-es és III-as Fogadóban, illetve a térképen jelzett pontokon.
A HUNGEXPO saját szervezésű kiállításaira és rendezvényeire a helyszínen a pénztárakban érintős bankkártyával, vagy HelloPay kártyával lehet belépőjegyet vásárolni.
Amennyiben nem rendelkezik érintős bankkártyával, belépőjegyét HelloPay kártyával vásárolhatja meg, amelynek lépései:
  • Váltsa ki HelloPay kártyáját az I-es, vagy a III-as fogadócsarnokok pénztárában.
  • A HelloPay kártya kiváltását és feltöltését követően a kártyával a pénztárnál rögtön jegyet tud váltani.
  • Amennyiben autóval érkezett és a HUNGEXPO területén parkolt (P3, P5 parkolókban) a 2500 Ft-os parkolási díjat is töltse fel a kártyára, amely a kilépéskor kerül levonásra, így elkerülhetjük a külön sorbaállást, gyorsítjuk a kijutást
HelloPay kártyával a HUNGEXPO vendéglátó egységeiben: A1 büfé, A2 büfé, G étterem, Presztízs bár, passzázson található büfékben lehet fizetni.
FONTOS, hogy amennyiben autóval érkezik és területen belül parkolt (P3, P5 parkolók), a parkolási díjat is kizárólag HelloPay kártyával (vagy érintős bankkártyával) egyenlítheti ki.
Fizetésnél érintse a kártyát a kihelyezett terminál kártya leolvasójához. A rendszer először a kártya terminálhoz történő érintésével beazonosítja a kártyát. Fizetésnél az összeg jóváhagyása előtt lehetősége van az alapértelemzett borravaló módosítására 0-20% között. Ilyenkor a borravalóval megnövelt összeg kerül levonásra a kártyáról. Fizetéskor kérjük mindig ellenőrizze, hogy a terminál kijelzőjén a helyes összeg jelenik meg.

A belső, sorompós parkolókban, azaz a P3-ban ill. a P5-ben, a korábbi zsetonos rendszer helyett bevezetjük a kártyás (saját bankkártya, v HelloPay feltöltőkártya), azaz készpénzmentes fizetési rendszert. Ezzel a rendszerrel elkerülhetjük a külön sorbaállást, gyorsítjuk a kijutást, azonnal, igény szerint elérhető a sorompónál a készpénzfizetési számla.

Amennyiben a HUNGEXPO területén belül parkolt, a P3, vagy a P5 parkolókban a területről való kihajtásnál érintse a bank-, vagy a HelloPay kártyáját a leolvasóhoz és az összeget levonják a kártyáról. FONTOS, hogy a kihajtásnál a 2500 Ft-os parkolási díj összeggel rendelkezzen a kártyán.

Amennyiben a kihajtásnál szeretné visszaváltani a HelloPay kártyáját, a parkolónál a HelloPay munkatársainál megteheti, így visszakapja az 500 Ft letéti díjat.

Amennyiben a parkolási díj kifizetése után maradt pénz a kártyáján és vissza szeretné váltani, akkor a HUNGEXPO területén kívül kijelölt parkolóban leparkolhat, és visszamehet az I-es, vagy a III-as Fogadócsarnokokba a pénztárakhoz. A fennmaradt összeget és letéti díjat a pénztáraknál kaphatja vissza.

A HelloPay kártyát a rendezvény nyitva tartása alatt rögtön a kiváltásakor, a pénztárban töltheti fel, vagy a vásárterületen kihelyezett – térképen is jelzett - feltöltőpontokon. Amennyiben úgy dönt, hogy távozik a rendezvényről, a feltöltőpontoknál is visszaválthatja a kártyát.
Amennyiben a rendezvény adott kiállítójától szeretne vásárolni, a fizetési módot minden esetben az eladó cég (kiállító) határozza meg, nem mindenkinél kell és lehet HelloPay/bank kártyával fizetni.
A kártya egyenlege lekérdezhető vásárláskor, az eladónál és a HelloPay feltöltőpontokon is.
Amennyiben már nem szeretné használni a HelloPay kártyát, visszaválthatja a HUNGEXPO területén belül kihelyezett feltöltőpontokon, vagy az I-es és a III-as Fogadócsarnok pénztáraiban. Visszaváltáskor – amennyiben a kártya nem rongálódott meg – készpénzben visszakapja az 500 Ft-os letéti díjat.
A kártyán maradt egyenleget a rendezvény végéig a helyszínen, a feltöltőpontokon, vagy az I-es és III-as Fogadócsarnokban visszakaphatja a kártya visszaváltásakor.
A kártyán lévő egyenleget bármely HelloPay elfogadóhelyen felhasználhatja. Az aktuális elfogadóhelyeket a www.hellopay.hu oldalon ELFOGADÓHELYEK menüpont alatt találja.
Ha elhagyta, vagy megrongálódott a kártya úgy, hogy a továbbiakban használni már nem tudja, akkor új kártyát igényelhet 500 Ft kártya díj ellenében. A régi kártyán maradt egyenleg csak regisztrált kártya esetén vezethető át az új kártyára.
A kártya regisztrációja nem kötelező, anélkül is akadálymentesen lehet használni! A kártyát azért érdemes regisztrálni, mert az elvesztett kártya egyenlege csak abban az esetben tiltható le és vezethető át az új kártyára, ha előtte regisztrálta. A kártyát előzetesen regisztrálni a HelloPay hivatalos oldalán lehet, a www.hellopay.hu oldalon a „Regisztráció” menüpont alatt.

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Jelen általános szerződési feltételek hatályos: 2019. január 1. napjától (a továbbiakban: ÁSZF).

Tisztelt felhasználó! Örülünk, hogy meglátogatta weboldalunkat. Kérjük jelen ÁSZF-t figyelmesen olvassa el, mivel az ÁSZF rögzíti weboldalunk és az Ön között létrejövő jogviszonyt, illetve szerződéses rendelkezéseit, illetve hasznos és fontos adatokat tudhat meg a weboldal üzemeltetőjéről, panaszkezelésről, és az Önt megillető egyéb jogokról és kötelezettségekről.

  1. Általános rendelkezések, Üzemeltető

A www.amts.hu domain alatt elérhető weblap üzemeltetőjének (a továbbiakban: Üzemeltető) adatai:

Cégnév: EXPERT EVENTS Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 2161 Csomád, Cseresznyés utca 1/C.

Cégjegyzékszám: 13-09-196590

Nyilvántartó cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 26589862-2-13

Bankszámlaszám: OTP Bank Nyrt. - 11742283-23215391-00000000

Ügyfélszolgálat e-mail címe: [email protected]

Telefon: +36 20 578 1166

Weblap internet címe: www.amts.hu

 

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
DigitalOcean Inc,
101 Avenue of the Americas 10th Floor New York,
NY 10013.
Phone: +1 888 890 6714
E-mail: noc (at) digitalocean (dot) com

Az Üzemeltető minden munkanapon ügyfélszolgálatot és panaszkezelést működtet, amely készséggel áll a felhasználó rendelkezésére az [email protected] e-mail címen.

  1. Jelen ÁSZF elfogadásával Ön a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) 12. § értelmében beleegyezik abba, hogy nem papír alapon, hanem más tartós adathordozón, azaz .pdf formátumban közli az Üzemeltető Önnel a Kormányrendelet 11. § (1) bekezdésében előírt tájékoztatást.
  1. Az Üzemeltető egy rendezvényszervezéssel foglalkozó vállalkozás, amely az általa megrendezendő rendezvényekkel, eseményekkel kapcsolatban weboldalt (a továbbiakban: Weboldal) üzemeltet. Az Üzemeltető a Weboldalon keresztül az általa megrendezendő rendezvényekre, eseményekre értékesíti belépőjegyeit (a továbbiakban: Belépőjegy vagy Belépőjegyek vagy E-ticket), amelynek kapcsán Önnek lehetősége van Belépőjegyeket vásárolni.
  1.  Az Üzemeltető a Weboldalon keresztül értékesíti a Belépőjegyeket. A Weboldalon elérhető Belépőjegyeket az Üzemeltető bocsájtja rendelkezésre. Amennyiben a Belépőjegyek értékesítésére vonatkozó szabályok eltérnek az általános szabályoktól, úgy a jelen ÁSZF ezt külön jelzi.
  1. A jelen ÁSZF határozza meg az Üzemeltető, valamint a Weboldalt használó természetes személyek, valamint jogi személyek (a továbbiakban: Vásárló; Üzemeltető és Vásárló a továbbiakban együtt: Felek) közötti Belépőjegyek adásvételére vonatkozó feltételeket, valamint a Felek között keletkező jogokat és kötelezettségeket.
  1. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

A Weboldal Vásárlói a fentiek alapján fogyasztók és nem fogyasztók is lehetnek egyaránt. Jelen ÁSZF-ben azok a rendelkezések, amelyek fogyasztókra és nem fogyasztókra is vonatkoznak ott a felhasználó Vásárló, ahol kizárólag fogyasztókra vonatkoznak a rendelkezések ott a felhasználó fogyasztó (a továbbiakban: Fogyasztó vagy Fogyasztók).

  1. Az Üzemeltető a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexnek nem aláírója és annak nem vetette alá magát.
  1. A Belépőjegyek megvásárlása esetén a Vásárló az Üzemeltetővel kerül szolgáltatási jogviszonyba. A Belépőjegyek megvásárlása az előbbiek alapján egy szerződés az Üzemeltető és a Vásárló között, amelyben az Üzemeltető vállalja a megrendelési folyamat lebonyolítását, a Vásárló pedig megfizeti a megrendelt Belépőjegyek ellenértékét.
  1. Az Üzemeltető adatai (pl. székhelye, postai címe, telefonszáma, telefaxszáma, elektronikus levelezési címe, illetve akihez a fogyasztó a panaszait címezheti) a Weboldalon, valamint jelen ÁSZF-ben található.
  1.  Az Üzemeltető és a Vásárló közötti szerződés Belépőjegyek adásvételére jön létre (határozott időtartamú szerződés).

 

  1. A szerződés nyelve, a szerződés formája
  1. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
  1. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Üzemeltető iktatja. A szerződés részei a megrendelés, a megrendelés visszaigazolása, a számla (amennyiben a Vásárló számla kiállítását kéri), valamint a megrendeléskor hatályos ÁSZF.

 

  1. Az Üzemeltető szolgáltatásának korlátai
  1.  A Vásárló tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Weboldal folyamatos üzemeltetése az Üzemeltető előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. Az Üzemeltető ennek megfelelően nem garantálja a szolgáltatás és a kapcsolódó honlap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg hogy a szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz. A szolgáltatás a Weboldalon elérhető szolgáltatásokat jelenti.

 

  1. Az Üzemeltető felelőssége
  1. Az Üzemeltető csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke bármilyen esetkör kapcsán nem haladhatja meg a szolgáltatás igénybevételével járó tranzakció értékét, azaz a Vásárló által megvásárolt Belépőjegyekért megfizetett ellenértéket.
  1. A Vásárló tudomásul veszi, hogy az Üzemeltető nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával történő fizetés során vagy következtében keletkezik, illetve ezen felelősségét kizárja.
  1. A személyes adatok kezelésével, tárolásával kapcsolatban az Üzemeltető az elvárható legnagyobb gondossággal jár el. Azonban az internet és az informatika egy olyan környezet, ahol az elvárható legnagyobb gondosság ellenére megvalósuló kivédhetetlen támadások által okozott esetleges károkért az Üzemeltetőt felelősség nem terheli, illetve azt kizárja.
  1. Az Üzemeltető kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Vásárló, vagy harmadik személy szerződés- illetve jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okozott.
  1. Az Üzemeltető kizárja a felelősségét minden olyan kárért, amely a Belépőjegy által látogatható rendezvény, illetve esemény Üzemeltető, illetve egyéb hatóság, bíróság, hazai, valamint nemzetközi szervezet vagy bármely harmadik személy általi lemondásával, illetve az eredeti időponttól különböző időpontban történő megtartásával kapcsolatos.
  1. Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar, járvány, illetve járvány közeli állapot vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Üzemeltető hatókörén kívül esik, és amely következtében a Üzemeltető nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni (pl.: a rendezvényt vagy eseményt lemondja, vagy későbbi időpontra elhalasztja), úgy az Üzemeltető nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében a Vásárlónál vagy bármely harmadik személyeknél előállt.

 

  1. A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések
  1. A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képessége: A Weboldal kompatibilis a közismert internet böngészőkkel. A megjelenő adatokat mySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.
     
  2. Az adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. A digitális adattartalom működéséről, valamint az alkalmazandó műszaki védelmi intézkedésről a Tárhely szolgáltató weboldalán tudhat meg bővebb információkat.

 

  1. Regisztráció
  1. A Vásárlónak nem kell a Weboldalon regisztrálnia ahhoz, hogy Belépőjegyeket vásárolhasson.

 

  1. A Vásárló adatai
  1.  A Vásárló a vásárláshoz köteles az e-mail címét az Üzemeltető részére megadni. A Vásárló teljes körű felelősség terheli az e-mail címén keresztül történő mindennemű vásárlással és egyéb tevékenységgel kapcsolatban. A Vásárló vállalja, hogy haladéktalanul értesíti az Üzemeltetőt e-mail címének bármilyen illetéktelen felhasználása, illetve a biztonság egyéb módon való megsértése esetén. Az e-mail cím tárolásából vagy az e-mail cím harmadik személy részére való átadásából fakadó kárfelelősséget az Üzemeltető kizárja.
  1. A Vásárló kijelenti, és felelősséggel tartozik azért, hogy a valós adatait adta meg a Weboldalnak. Az Üzemeltető kizárja felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő bármilyen kárért. A Vásárló elfogadja, hogy az Üzemeltető a Vásárló által megadott adatoknak megfelelően teljesít és állít ki számlát a Vásárló részére online fizetés esetén. Kérjük, amennyiben adataiban bármilyen változás következik be, akkor azt Weboldalon való módosítással haladéktalanul aktualizálja. A Vásárlónak bármikor lehetősége van adatait ellenőrizni és módosítani. Az Üzemeltető jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult a Vásárló valódiságát ellenőrizni.
  1. Az Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy a Vásárló megrendelését indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a Weboldallal történő bármilyen visszaélés esetén.
  1.  Az Üzemeltető a Vásárló személyes adatait az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak alapján kezeli.
  1. Amennyiben harmadik személy részére vásárol Belépőjegyet a Weboldalon, akkor tájékoztatjuk, hogy Önt terheli a felelősség azért, hogy a harmadik személy a hozzájárulását megadta az Üzemeltető részére arra, hogy a harmadik személy adatait a megrendeléssel összefüggésben kezelje.

 

  1. A Belépőjegyek díjával kapcsolatos tájékoztatás és a fizetési mód
  1. A Belépőjegyek lényeges tulajdonságai és azok típusai megtalálhatók a Weboldalon. A Weboldalon teljes körű tájékoztatás található az elérhető Belépőjegyekről és azok áráról, bruttó formában, utalással a törvényes magyar fizetőeszközre. A Belépőjegyek ára tartalmazza az esetenként fizetendő ÁFÁ-t.
  1. A vásárlási felületen feltüntetett bruttó árakon felül a Vásárlónak további költsége nem merülhet fel. Az Üzemeltető határozatlan időre szóló vagy átalánydíjas szerződést nem alkalmaz. Az ellenszolgáltatás összege az adott vásárlásra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza.
  1. A megrendelés és vásárlás lebonyolítására szolgáló eszköz (mobiltelefon, telefon, internetkapcsolattal rendelkező számítógép, tablet stb.) internet-, mobil- vagy más elektronikus kapcsolatának, esetlegesen a speciális fizetési mód (pl. mobilfizetés) ellenértékeként a Weboldalon - a Vásárló egyéni előfizetői vagy más szerződése alapján a telekommunikációs szolgáltatója díján kívül - más egyéb díjat nem számíthat fel. Az Üzemeltető emelt díjas szolgáltatást nem alkalmaz.
  1. A Belépőjegyek vásárlására az Üzemeltető a Weboldalán az alábbi fizetési módokat biztosítja:
  • online, bankkártyás fizetés: az Üzemeltető az OTP SimplePay szolgáltatáson keresztül biztosítja. Amennyiben az online fizetést választja, azzal egyidejűleg elfogadja az OTP SimplePay működési és adatkezelési feltételeit, illetve hozzájárul ahhoz, hogy az Üzemeltető az OTP SimplePay részére kiadja az Ön személyes adatait, amelyek szükségesek a szolgáltatások megfelelő működéséhez.

Az OTP SimplePay általános szerződési feltételeiről többet ide kattintva tudhat meg: ; https://simplepay.hu/vasarlo-aff Az OTP SimplePay adatkezeléséről többet ide kattintva tudhat meg:  https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatokkereskedoi-aszf/

  • online, szép kártyás fizetés: az Üzemeltető OTP szép kártya internetes fizetési szolgáltatáson keresztül is megfizetheti a Belépőjegyek ellenértékét. Amennyiben az online fizetést választja, azzal egyidejűleg elfogadja az OTP kártyaelfogadói működési és adatkezelési feltételeit, illetve hozzájárul ahhoz, hogy az Üzemeltető az OTP részére kiadja az Ön személyes adatait, amelyek szükségesek a szolgáltatások megfelelő működéséhez. Az OTP kártyelfogadói általános szerződési feltételeiről többet ide kattintva tudhat meg:

https://www.otpbank.hu/portal/hu/Kartyaelfogadas Az OTP kártyaelfogadói adatkezeléséről többet ide kattintva tudhat meg: https://www.otpbank.hu/portal/hu/Kartyaelfogadas.

  1. A vásárlási folyamat során a Vásárlónak a Belépőjegy ellenértékének megfizetésén túlmenő kötelezettségei nincsenek. Az Üzemeltető részére letétet vagy egyéb pénzügyi biztosítékot a Vásárló nem nyújt.
  1. Az OTP SimplePay és OTP szép kártyás internetes banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért az Üzemeltető nem vállal felelősséget.

 

  1.  A Belépőjegy vásárlásának menete, fizetési feltételek
  1.  Az Ön által kiválasztott Belépőjegy a „Jegyvásárlás” gomb segítségével kezdeményezhető. Ezen „Jegyvásárlás” gombra kattintást követően átirányításra kerül a „Termékek kiválasztása” oldalra.

Belépőjegy megvásárlását ezután a megfelelő típusú és típus szerint kiválasztott szükséges darabszáma beállítását követően a „Tovább” gomb megnyomásával folytathatja és az „Adatok megadása” felületre érkezik.

  1. Az „Adatok megadása” felületen a szükséges megadnia az e-mail címét, illetve amennyiben a megvásárolni kívánt Belépőjegyekről számlát kér, úgy a „Számlázási adatok megadása” gombra kattintva adhatja meg számlázási adatait. Ezt követően a jelölő négyzet kipipálásával fogadhatja el jelen ÁSZF-t, illetve az Üzemeltető adatkezelési tájékoztatóját. Amennyiben fel kíván iratkozni az Üzemeltető hírlevelére, szintén az „Adatok megadása” felületen teheti meg a jelölő négyzet kipipálásával, azonban a hírlevélre feliratkozás nem feltétele a vásárlás folytatásának.
  1. A „Tovább” gombra kattintva a „Fizetés” felületre érkezik, ahol Önnek lehetősége van kiválasztani a fizetési módot. A fizetési módokkal kapcsolatban bővebb tájékoztatást a jelen ÁSZF VIII./4. pontja tartalmaz. A fizetési mód kiválasztását követően, majd a „Tovább” gomra történő kattintással még nem vásárolt Belépőjegyet.. A vásárlás - a választott fizetési módtól függően - a fizetési szolgáltató felületén történik (Banki adatbevivő felület, amelyen megadott adatokat az Üzemeltető nem ismeri meg és nem tárolja). Amennyiben az adatok javítása szükséges, azt a Vásárló korlátlanul megteheti addig, amíg nem kattintott a „Fizetés” gombra. Tehát a „Fizetés” gombra kattintással fizetési kötelezettséggel járó megrendelés jön létre, illetve a „Fizetés” gomb megnyomásával elfogadja a Belépőjegyre vonatkozó szerződés feltételeit, egyben jelen ÁSZF rendelkezéseit is.
  1. A webáruházak, weboldalak kapcsán kialakult gyakorlat szerint a Belépőjegy megrendelése alapján a szerződés a megrendelését visszaigazoló e-mail megérkezésével jön létre, a Vásárló megrendelését követően a Weboldal 48 órán belül küldi meg a visszaigazoló e-mailt. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a Belépőjegy vagy Belépőjegyek díját, valamint az ÁSZF-t (.pdf formátumban). A visszaigazoló e-maillel jön létre a Felek között a szerződés.
  1. A vásárlást megerősítő automatikus visszaigazoló e-mailt az Üzemeltető a Vásárló által megadott e-mail címre küldi meg. Amennyiben a Vásárló hibás e-mail címet ad meg, akkor az ebből fakadó minden kárért a Vásárlót terheli a felelősség, és az Üzemeltető felelősségét kizárják.
  1. Amennyiben a Vásárló a vásárlást követő néhány percen belül nem kapja meg a fenti visszaigazoló e-mailt, ennek oka feltételezhetően technikai, vagy más kapcsolati hiba lehet. Kérjük, hogy ebben az esetben ne ismételje meg a tranzakciót, hanem haladéktalanul lépjen kapcsolatba az Üzemeltető Ügyfélszolgálatával (az ügyfélszolgálat elérhetőségei az ÁSZF elején találhatóak). Az Ügyfélszolgálat a problémát orvosolja.
  1. Amennyiben a Vásárló bármely okból 48 órán belül nem kapna visszaigazolást a megrendeléséről, úgy a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttsége alól, azaz a továbbiakban nem köti őt a megrendelése és nem köteles azt átvenni, kifizetni. Amennyiben a megrendelését már kifizette, akkor annak ellenértékét az Üzemeltető haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszatéríti Önnek.
  1. A Belépőjegy kiválasztása nem kötelezi a Vásárlót vásárlásra. Amennyiben nem zárja le a megrendelés folyamatát, akkor a kiválasztott Belépőjegy törlődik, és a korábban kiválasztott Belépőjegy a Weboldal többi felhasználója számára ismét elérhetővé válik.

 

  1. Belépőjeggyel kapcsolatos információk
  1. A Vásárló Weboldalon keresztül úgynevezett E-ticketet vásárol. Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény, esemény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az Ön E- ticketjéről. Mivel a vonalkód olvasó rendszer nem érzékel különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az első lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül. Az E-ticketet a rendszer e-mailben küldi el a Vásárlónak. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentum összes oldalát. A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető.
  1. Az E-ticket kizárólag kinyomtatva érvényes, a helyszínen név, foglalási kód bemondása alapján nem lehetséges a rendezvényre, eseményre való belépés, ezért kérjük, hogy az E-ticket-ét minden esetben kinyomtatva hozza magával.
  1. A megvásárolt Belépőjegyek mindegyike egyszeri belépésére jogosít, mellyel minden egyidejű rendezvény megtekinthető. Amennyiben a látogató kilép a rendezvény területéről, a Belépőjegy érvényét veszíti. A megvásárolható Belépőjegyek mindegyike napijegy, amely kizárólag az egyik, szabadon választott napon használható fel.
  1. A Belépőjegy megvásárlásával a Vásárló elfogadja, hogy a rendezvényen fotók és videofelvételek készülhetnek róla, melyek később a médiában felhasználhatók. A felvételekkel kapcsolatban az Üzemeltető a Vásárlók bármilyen igényérvényesítését kizárja.

 

  1. Szerzői jogok
  1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Üzemeltető a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldal megjelenített, nem felhasználóktól származó valamennyi tartalomnak, bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
  1. Üzemeltető valamennyi, a Weboldalon szereplő, nem felhasználótól származó védjegy (márkanév, logo stb.) használatára jogosult. A regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot felhasználónak a Weboldalban szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására.
  1. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl ezen szellemi alkotások az Üzemeltető előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

 

  1. Az ÁSZF tartalmának egyoldalú módosítása
  1. A Weboldal fenntartja magának a jogot, hogy az ÁSZF-et módosítsa a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:191. § (4) bekezdése alapján. Az ÁSZF kezdő időbeli hatályát az oldal tetején a cím alatti dátum jelzi. Az ÁSZF módosításáról a Weboldal Önnek a Belépőjegy vásárlás során megadott e-mail címére értesítést küld. Kérjük, 15 napon belül jelezze Weboldalunknak, amennyiben a módosított ÁSZF-t nem kívánja elfogadni. Amennyiben ezt 15 napon belül nem jelzi részünkre, azzal a módosított ÁSZF-t elfogadja. Amennyiben 15 napon belül jelzi, hogy nem kívánja elfogadni a módosított ÁSZF-t, azt tudomásul vesszük, de tájékoztatjuk Önt arról, hogy akkor nem tudja igénybe venni a Weboldalunk szolgáltatásait. Az ÁSZF csak alapos okkal módosítható, amely a Weboldal működésének lényeges változását jelentheti, jogszabályi változást, hatósági határozatot, akciókat, új szolgáltatásokat, stb.

 

  1. A Vásárlót megillető elállás hiányára vonatkozó tájékoztatás
     

    Jelen fejezetre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.

    Az AMTS rendezvény belépőjegyeinek értékesítése a Hungexpo Webshopján keresztül történik. Jelen ÁSZF rendelkezései, ezen termékek tekintetében a Hungexpo Zrt. jegyértékesitési ÁSZF-jével összhangban értelmezendők: https://www.eregistrator.hu/6/index.php?r=webshop/info/aszf&lng=hu&view=aszfhe 

    Ennek értelmében, a fogyasztót nem illeti meg elállási jog a szerződés vonatkozásban, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) l) alpontja alapján, amely szerint a fogyasztó a rendelet szerinti elállási jogát nem gyakorolhatja szabadidős tevékenységhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.
     

  2. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

 

  1. A kellékszavatosságról, mint az Vásárlót megillető jogról az alábbiakról tudjuk tájékoztatni.

A kellékszavatosság lényegében azt jelenti, hogy Belépőjegy eladása esetén az Üzemeltető a Belépőjegy hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a Belépőjegyben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért, pl.: a Belépőjegyen szereplő dátum hibás) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Üzemeltető hibás teljesítése esetén az Üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Üzemeltető számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Üzemeltető költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Üzemeltető adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön az Üzemeltetővel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a Belépőjegy, illetve a szolgáltatást az Üzemeltető nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

  1. A termékszavatosságról, mint az Vásárlót megillető jogról az alábbiakról tudjuk tájékoztatni.

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (Belépőjegy) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás Belépőjegy kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a Belépőjegy hibásnak?

A Belépőjegy akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a Belépőjegy gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Belépőjegy hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a Belépőjegyet nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a Belépőjegy hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt Belépőjegyre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

  1. A Jótállás kapcsán az alábbiakról tudjuk tájékoztatni.

 

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező jótállás eseteit. Jelen ÁSZF-ben meghatározott Belépőjegyek nem tartoznak a fenti esetkörbe, így az Üzemeltető jótállást nem vállal.

 

  1. A panaszkezelés módja

 

Jelen fejezet rendelkezései kizárólag Fogyasztókra vonatkoznak.

  1. Az Üzemeltető székhelye, a panaszügyintézés helye, az ügyfélszolgálatának levelezési címe, elektronikus levelezési címe, internetes címe és telefonszáma az ÁSZF I. pontjában található.
  2. A Fogyasztó az Üzemeltetőnek a szolgáltatás nyújtásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti az Üzemeltetővel. Az Üzemeltető a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Fogyasztónak átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
  3. Az írásbeli panaszt az Üzemeltető a beérkezését követően harminc (30) napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Fogyasztónak megküldi a fenti jegyzőkönyvvel együtt e-mail formájában. A panaszt elutasító álláspontját az Üzemeltető indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén az Üzemeltető köteles a Fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve az Üzemeltető székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.
  4. Elutasító válasz esetén a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független békéltető testületekhez fordulhat.

•             Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Elnök: Dr. Bodnár József

E-mail cím: [email protected] , [email protected]

 

•             Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-532

Fax száma: (76) 501-538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

E-mail cím: [email protected]

 

•             Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: [email protected]

 

•             Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím: [email protected]

                •             Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-   775

Fax száma: (66) 324-976

Elnök: Dr. Bagdi László

E-mail cím: [email protected]; [email protected]

 

•             Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Elnök: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: [email protected]

•             Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: [email protected]

 

•             Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: [email protected]

 

 

 

 

 

•             Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím: [email protected]; [email protected]

 

•             Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Elnök: Horváth László

E-mail cím: [email protected]

 

 

•             Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: [email protected]

 

•             Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba

E-mail cím: [email protected]

 

 

•             Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Elnök: Dr. Gáll Ferenc

E-mail cím: [email protected]

 

•             Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: [email protected]

 

 

 

 

                              

 

 

•             Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Elnök: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: [email protected]

 

 

 

•             Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Telefonszáma: 06-1-269-0703

Fax száma: 06-1-269-0703

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: [email protected]

 

 

•             Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: [email protected]

 

 

 

•             Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: [email protected]

 

 

•             Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 814-111

Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba

E-mail cím: [email protected]

 

•             Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Elnök: Dr. Molnár Sándor

E-mail cím: [email protected][email protected]

 

 

5.            Az Üzemeltető székhelye szerint illetékes békéltető testület neve:

 

•             Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Telefonszáma: 06-1-269-0703

Fax száma: 06-1-269-0703

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: [email protected]

 

6.            Panasza esetén elsődlegesen a Fogyasztó lakóhelye szerinti békéltető testület illetékes.

 

7.            A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése. E célból a békéltető testület megkísérli a felek közötti egyezség létrehozását, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

 

8.            Tájékoztatjuk, hogy a Weboldal a székhelye szerinti békéltető testületnél  vagy – valamennyi békéltető testületre kiterjedő hatállyal – a Magyar Kereskedelmi és Iparkamaránál írásban, visszavonásig érvényes általános alávetési nyilatkozatot tehet, amelyben vállalja, hogy a békéltető testületi eljárásnak és egyezség hiányában az ilyen eljárásban hozott határozatnak aláveti magát. Az alávetési nyilatkozatban a Weboldal kötelezettségvállalásának mértékét, illetve hatályát a jogvita tárgyának általa meghatározott értékében vagy más módon is korlátozhatja. A Weboldal mentesül e nyilatkozat kötőereje alól, ha bizonyítja, hogy azt a szerződéskötésig a vállalással azonos módon visszavonta.

 

9.            Tájékoztatjuk, hogy a vállalkozást a békéltető testület eljárása tekintetében együttműködési kötelezettség terheli.

 

10.          Fogyasztóvédelmi panasz esetén felkeresheti a területileg illetékes járási hivatalokat. A járási hivatalok listáját az alábbi címen érheti el: http://jarasinfo.gov.hu/.

 

11.          Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, az alábbi honlapon kezdeményezheti a panasz bíróságon kívüli rendezését. A portál csak akkor használható, ha Ön az EU-ban él, és a kereskedő székhelye is valamelyik EU-országban található. https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.

 

12.          Versenyjogi szabályok sérelme esetén a Gazdasági Versenyhivatalhoz fordulhat:

•             Gazdasági Versenyhivatal

1054 Budapest, Alkotmány u. 5.

Levélcím: 1245 Budapest 5. Pf.1036

Telefon: (1) 472-8900

Fax: (1) 472-8905

 

13.          Felhívjuk az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező Fogyasztóink figyelmét, hogy amennyiben határon átnyúló fogyasztói jogvitájuk van - vagyis szokásos tartózkodási helyük nem Magyarországon van - úgy az interneten keresztül történő szolgáltatás kapcsán igénybe vehetik az online vitarendezési platformot is. Az online vitarendezési platform elérhető az alábbi linken: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

 

14.          Az Üzemeltető nem folytat közszolgáltatási tevékenységet, így nem vonatkoznak rá az ilyen tevékenységet folytató szolgáltatókra vonatkozó speciális törvényi szabályok (speciális ügyfélszolgálat működtetése, meghosszabbított ügyfélfogadási idő, előzetes időpont foglalás, folyamatos elérhetőség, öt perces bejelentkezési idő, stb.).

 

XVII.      Záró rendelkezések

 

1.            Jelen ÁSZF-re egyebekben első sorban a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) (GDPR), Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, illetve a hatályos magyar jogszabályok irányadóak.

Kedvezményes jegyvásárlás:


LÉGY A PARTNERÜNK!



Telefonos alkalmazás


Készpénzmentes fizetés a Hungexpón

Fontos információk a Hungexpón működő HelloPay rendszerről. Olvasd el figyelmesen!



Ne maradj le semmiről